- Klient będący Konsumentem, jak również Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który za pośrednictwem Sklepu internetowego zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął Produkt w posiadanie lub w którym wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Produktu. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Klient, uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży może zrealizować poprzez wysłanie wypełnionego i podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: Natalia Dworakowska, ul. Bednarska 5/16, 82-300 Elbląg lub mailowo na adres: kontakt@orientarte.pl.
- Wykonując prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Klient może napisać wiadomość do sklepu na e-mail kontakt@orientarte.pl.
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
W razie odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zwracanego Produktu przed upływem 14 dni na adres: Natalia Dworakowska, ul. Bednarska 5/16, 82-300 Elbląg.
- Koszty zwrotu (odesłania) Produktu ponosi Klient.
- Klient jest odpowiedzialny za odpowiednie zabezpieczenie produktu. W przypadku złego zapakowania i uszkodzenia podczas transportu, reklamacja nie może zostać uwzględniona.
- Zwrot nie zostanie uwzględniony po rażącym zużyciu zamawianego produktu. Klient powinien dostarczyć produkt w stanie nienaruszonym. W przypadku otwarcia folii produktu i minimalnego zużycia produktu (1-2 ml) wartość zwrotu pomniejszana jest o 10%.
- Zwrot nie dotyczy próbek perfum 5 ml.
- W przypadku otrzymania gratisu, prezentu, Kupujący jest zobowiązany zwrócić go razem z odesłanymi perfumami.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy wskazał inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.